Sklep “Showroom My Zorki” przyjmuje zamówienia poprzez formularz zamówienia systemu sklepowego. Dostęp do tego formularza wymaga rejestracji w sklepie – czyli podania niezbędnych informacji koniecznych do zrealizowania zamówienia. Twoje dane są chronione poprzez Politykę Prywatności.
Klient ma zawsze dostęp do swoich danych adresowych poprzez zalogowanie się w systemie sklepowym. Może je zmieniać i korygować lub poprosić o korektę danych administratora sklepu.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie swojego zamówienia na adres poczty elektronicznej podanej podczas rejestracji. Potwierdzenie zawiera adres zamawiającego, nazwy i ceny zamówionych artykułów, koszty przesyłki, adres dostawy, adres płatnika, sposób wysyłki oraz numer konta bankowego sklepu.
- Każde złożone zamówienie przez Klienta jest przechowywane w bazie danych sklepu i Klient zawsze ma do nich dostęp.
- Zamówione produkty są wysyłane poprzez Pocztę Polską. Na życzenie Klienta wysyłamy innymi usługami transportowymi np. kurier, pocztex, itp.
- Opłata za przesyłkę jest doliczana do zamówienia podczas jego składania. W zależności od ilości i rodzaju zamówionych artykułów opłata może ulec zmianie.
Każde zamówienie jest realizowane dopiero po otrzymaniu należnej kwoty przelewem na konto sklepu “Showroom My Zorki“.
W tytule przelewu za zamówienie, należy wpisać wyłącznie odpowiedni NUMER ZAMÓWIENIA. Numer zamówienia znajduje się w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
- Informacje o otrzymaniu wpłaty za złożone zamówienie jest wysyłana na podane konto poczty elektronicznej z informacją o terminie wysyłki.
- Zamówienie jest wysyłane do 7 dni roboczych, po powiadomieniu o otrzymaniu wpłaty.
- W przypadku braku kontaktu i wpłaty za złożone zamówienie, po upływie 10 dni od jego złożenia – system sklepowy automatyczne usunie takie zamówienie.
- Zamówione artykuły są wysyłane listem poleconym priorytetowym lub paczką – w zależności od wielkości przesyłki.
Zakupy bez ryzyka 100% Twojego zadowolenia lub zwrot pieniędzy!
Jeżeli nie będziesz zadowolona/y z zakupionego artykułu, jeżeli nie spełnia on Twoich oczekiwań w 100% lub z innego powodu nie chcesz go mieć – możesz go zwrócić wysyłając na adres sklepu w ciągu 14 dni od daty wysyłki – zgodnie z Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” – Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r. Sklep daję Ci gwarancję zwrotu kosztów ceny zakupu artykułu – bez kosztów przesyłki. Pieniądze są wysyłane wyłącznie, jako przelew na konto bankowe Klienta. Szczegółowe informacje w Regulaminie.
Zwracane artykuły nie mogą nosić śladów użytkowania, nie mogą być odpakowane, ani uszkodzone.
Formy płatności
Sklep “Showroom My Zorki” oferuje następujące formy płatności za zamówienia:
|